Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentfacebooklikeandshare has a deprecated constructor in /home/nv015300/www_root/plugins/content/facebooklikeandshare/facebooklikeandshare.php on line 45

1.Citón – jeden citrón obsahuje viac ako 100 percent dennej dávky vitamínu C. Flavonoidy ktoré citrusy obsahujú pôsobia proti rastu rakovinových buniek a pôsobia protizápalovo.

 

2.Brokolica – jedna stredná brokolica obsahuje viac ako 100 percent dennej dávky vitamínu K a takmer 200 percent odporúčanej dávky vitamínu C. V neposlednom rade predchádza rakovine.

 

3.Horká čokoláda – už 7 gramov horkej čokolády pomáha redukovať krvný tlak. Kakaový prášok obsahuje flavonoidy a antioxidanty ktoré pomáhajú redukovať cholesterol.

 

4.Zemiaky – v jednom červenom zemiaku je také množstvo kyseliny listovej ako je v šálke špenátu, alebo brokolice. Jeden sladký zemiak obsahuje osemkrát väčšie množstvo vitamínu A ako je denná dávka, ktorý účinne bojuje proti rakovine a posilňuje imunitu.

 

5.Losos – zdroj Omega 3, ktorý je spájaný v prevencii proti depresii, ochorení srdca a rakoviny. Už 85 gramová porcia obsahuje 50 percent z odporúčanej dennej dávky niacinu, ktorý predchádza vznik Alzeimera a strate pamäti.

 

6.Vlašské orechy – takisto obsahujú Omega 3, ktorý redukuje cholesterol. Pár orechov na večer pomáha dobrému spánku vďaka melatóninu, ktorý obsahujú.

 

7.Avokádo – už jeden kus pokryje viac ako polovicu dennej potreby vlákniny a 40 percent kyseliny listovej, vďaka čomu znížite riziko srdcových ochorení. Pridaním do šalátu podporuje vstrebávanie živín.

 

8.Cesnak – je silný v boji proti nežiaducemu rastu baktérií, je silne protizápalový a znižuje krvný tlak a cholesterol.

 

9.Špenát – obsahuje luteín a zeaxatín - dva antioxidanty dôležité pre zdravie očí. Nedávny výskum ukázal, že špenát je veľmi účinný aj v boji proti rakovine

 

10.Fazuľa – jedzte porciu strukovín ako fazuľa, hrach, šošovica štyrikrát týždenne a znížite riziko srdcových ochorení o 22 percent. Takisto znížite riziko rakoviny prsníka. Vedeli ste, že čím tmavšia fazuľa tým viac antioxidantov obsahuje?